Garantieclaim
Hoe kan ik een garantieclaim indienen?
Voordat u besluit om ons uw beschadigde product via ons garantieprogramma op te sturen, dient u eerst contact met ons op te nemen via info@proofeyewear.nl, aangezien wij vaak hulp kunnen bieden zonder dat u het beschadigde product hoeft op te sturen. Zorg ervoor dat u een foto van het probleem en een aankoopbewijs bijgevoegd heeft ter verificatie.
Als het nodig is om ze op te sturen, lees dan het garantiebeleid door om te controleren of u hiervoor in aanmerking komt.
Voor vragen over het Proof garantiebeleid kunt u contact opnemen met info@proofeyewear.nl
Druk het garantieclaimformulier af, vul het in en stuur het samen met uw Proof product op. Wij raden u aan uw Proof product op een traceerbare manier te versturen (zoals TNT of UPS), aangezien Proof Eyewear niet verantwoordelijk is voor verloren of verkeerd geadresseerde verpakkingen. Voor meer informatie kunt u ons mailen via info@proofeyewear.nl.
Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, verwachten wij 5 tot 7 werkdagen verwerkingstijd nodig te hebben voor uw garantieclaim.
Proof Eyewear Garantievoorwaarden:
Wij bieden 2 jaar garantie, vanaf de aankoopdatum, op elk defect van de fabrikant dat zich kan voordoen in de materialen of het vakmanschap van uw Proof Eyewear product. Het is geheel naar eigen goeddunken van de fabrikant om te bepalen wat een defect van de fabrikant is. Kleding en Brilglazen op sterkte vallen niet onder dit 2-jarige garantiebeleid.
Proof Eyewear accepteert de garantieclaim alleen als het product is gekocht in onze online winkel of bij een van onze geautoriseerde dealers in Nederland. Als u het product bij een van onze nationale dealers heeft gekocht, neem dan rechtstreeks contact met hen op. Vragen over de verificatie van geautoriseerde dealers kunt u richten aan info@proofeyewear.nl
Deze garantie duurt tot 2 jaar vanaf de aankoopdatum. Deze garantie dekt alle onderdelen van uw Proof-product en is van toepassing op alle soorten fabricagefouten of storingen. Bekraste lenzen als gevolg van normaal gebruik vallen niet onder deze garantie. Het garantieprogramma is niet van toepassing op producten die verloren, gestolen, gevallen, verbrijzeld of op andere wijze door overmatige kracht van de gebruiker zijn beschadigd. Proof Eyewear behoudt zich het recht voor om geen onherstelbare monturen terug te sturen die onder garantie zijn ingezonden. Als een ingezonden montuur onherstelbaar is en niet langer onder de garantie valt, beslist Proof Eyewear of de klant al dan niet in aanmerking komt voor de kortingscode van het Recycling Programma naar eigen goeddunken.
De 2 jaar garantie dekt wel het montuur, maar niet de brilglazen op sterkte. Retourneer geen monturen met uw brillenglazen op sterkte; wij zijn niet verantwoordelijk voor brillenglazen op sterkte die wij hier in de Proof Eyewear-faciliteiten ontvangen.
Bij schending van enige schriftelijke of impliciete garantie op dit product, is de consument beperkt tot eventuele schade door reparatie van het product of een vervanging met een identieke of gelijkwaardige stijl, naar keuze van de Proof Eyewear. Proof Eyewear is NIET aansprakelijk voor andere schade, zoals speciale, incidentele of gevolgschade, die voortvloeit uit het gebruik van dit product. Opmerking: in sommige landen is de uitsluiting of beperking van speciale, incidentele of gevolgschade niet toegestaan, zodat de bovenstaande beperkingen of uitsluitingen mogelijk niet op u van toepassing zijn.