Retourneren

Lees aandachtig om er zeker van te zijn dat uw gekochte artikelen in aanmerking komen voor een retourzending. Als u vragen heeft over het in aanmerking komen voor een retourzending, kunt u een e-mail sturen naar info@proofeyewear.nl

Als uw artikel beschadigd is, raadpleeg dan de garantieclaim.
.

Als u niet tevreden bent met uw online aankoop van uw Proof Eyewear kunt u de goederen binnen 14 dagen na de ontvangstdatum retourneren.

  • Zorg ervoor dat u uw aankoopbewijs (e-mail of ordernummer) en het bijgevoegde Retour formulier op deze pagina toevoegt..
  • Het product moet ongebruikt in de originele verpakking worden geretourneerd..
  • Eenmaal verwerkt, wordt u gerestitueerd op uw oorspronkelijke betaalmethode, verminderd met de verzendkosten..

*Let Op:

  • AANKOPEN IN DE SALE ZIJN DEFINITIEF. Elk artikel dat is gekocht tegen een closeout of sale verkoopprijs komt niet in aanmerking voor restitutie. Sale items zijn onder meer de artikelen die op het moment van aankoop op een Sale pagina staan vermeld of artikelen die met een korting van meer dan of gelijk aan 15% zijn gekocht. Als een of meer Sale item(s) worden geretourneerd die niet in aanmerking komen voor een restitutie, krijgt u in plaats daarvan een tegoedbon in de vorm van een kortingscode die u op de website kunt gebruiken. Er kunnen enkele uitzonderingen van toepassing zijn.
    *Volledig geprijsde artikelen die gekocht zijn met een kortingscode komen nog steeds in aanmerking voor restitutie
  • Bestellingen met een pro-kortingscode komen niet in aanmerking voor restitutie. Ze komen wel in aanmerking voor een omruiling, dus raadpleeg dan onze omruilprocedures.
  • Retourzendingen zijn ALLEEN geldig als het artikel werd gekocht via Proof Eyewear Nederland ( www.proofeyewear.nl ), binnen 14 dagen na ontvangst wordt geretourneerd en nog steeds in de staat is waarin het werd ontvangen.
  • Klanten die het product terugsturen, maar niet in de oorspronkelijke staat, kunnen worden onderworpen aan een tarief voor het aanvullen van de voorraad
  • Voor pakketten die worden ontvangen met een onvolledig retour formulier kunnen wij verwerkingskosten van 5% van het totale bedrag van de geretourneerde goederen in rekening brengen..
  • Proof Eyewear is niet verantwoordelijk voor producten die niet in aanmerking komen voor een retourzending. Ontvangen artikelen die niet in aanmerking komen voor een retourzending worden teruggestuurd naar de afzender.
  • Bestellingen die met een pro-kortingscode (d.w.z. Actie, Promotie) zijn gekocht, komen niet voor retourzendingen in aanmerking, maar voor omruiling. Ga naar onze ruilpagina voor meer informatie over dit proces.
  • Als je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, dien je de kosten voor het retour sturen zelf te dragen.

Hoe ontvangt u een restitutie op uw Proof product:

Druk het retour formulier af, vul het in en stuur het samen met uw Proof-product op. Wij raden u aan om uw Proof-product op een traceerbare manier te versturen (zoals TNT of UPS), aangezien Proof Eyewear niet verantwoordelijk is voor verloren of verkeerd geadresseerde verpakkingen. Voor niet-levering of verdere informatie, e-mail ons op info@proofeyewear.nl

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, verwachten wij tot 5 werkdagen verwerkingstijd voor uw retourzending nodig te hebben.

Voor verdere vragen met betrekking tot het ontvangen van een restitutie op Proof producten kunt u contact opnemen met, info@proofeyewear.nl

Let Op: Artikelen die gekocht zijn bij een geautoriseerde dealer moeten worden geretourneerd naar de plaats van aankoop

  Retour Document (klik om het document te downloaden)