Covid-19 Informatie



Beste bezoeker, tijdens deze surrealistische tijd zijn de spelregels en werkwijze in onze dagelijkse routine veranderd. Middels deze korte verklaring en Q en A willen wij u duidelijk aangeven wat u tijdens deze crisis van ons kunt verwachten. Ondanks dat we onze uiterste best doen om alles zo normaal als mogelijk te doen verlopen kunnen er afwijkingen ontstaan.

 

- Kan ik gewoon blijven bestellen ?

Ja je kan gewoon blijven bestellen, hierin is niks verandert en de artikelen zijn gewoon beschikbaar. Wel bestaat de kans dat een artikel de status uitverkocht heeft, deze zal dan niet meer beschikbaar zijn tot het artikel weer aangevuld is. Er bestaat een kleine kans dat het aanvullen van artikelen vertraging oploopt  tijdens deze crisis.
 

 - Worden mijn artikelen gewoon verzonden ?

Wij bieden de aangekochte artikelen gewoon aan bij een van onze logistieke partners die ze vervolgens via de normale werkwijze verwerken. In de huidige situatie kan de levering van je bestelde artikelen wel vertraging oplopen ondanks dat we onze uiterste best doen om dit te vermijden, we hopen dat je hier begrip voor hebt.
 

- Hoe ontvang ik mijn bestelde artikelen ?

Wij en onze logistieke partners volgen de algemene richtlijnen van het RIVM en de Overheid om zo de kans op verspreiding tot een minimum te beperken. De werknemers van onze logistieke partners zijn goed geïnstrueerd en weten wat ze moeten doen tijdens de dagelijkse werkzaamheden. Voor meer informatie over de algemene richtlijnen van het RIVM klik hier 
De kans is aanwezig dat er getekend dient te worden voor ontvangst, de bezorger zal vragen of hij dit voor jou mag doen, zorg dat je een identiteitsbewijs binnen handbereik hebt. In het uitzonderlijke geval dat er iets niet goed is aan je bestelde artikel zullen we hiermee coulant omgaan. 


- Ik woon in het buitenland zijn er dan wijzigingen ?

In principe zijn er geen wijzigingen als je in het buitenland woont, wel kan de logistieke partner ter plaatse een andere werkwijze hanteren dan eerder beschreven. Om zeker te zijn dat er voor jou niks anders is kun je het beste contact opnemen met de logistieke partner in kwestie, deze kun je terugvinden via het Track&Trace nummer wat je van ons hebt ontvangen

 

We hopen je hiermee wat meer informatie te hebben gegeven over onze werkwijze in deze tijd. Help mee om deze crisis tot een minimum te beperken door je te houden aan de richtlijnen die door onze overheid zijn gesteld zodat we zo snel mogelijk deze elendige tijd achter ons kunnen laten en Stay Safe !

Team Proof Eyewear.